onsdag 23. oktober 2013

Hallo Google?

Alle lysene er på, men tydeligvis er ingen hjemme.
Jeg har en noe frustrerende dag bak meg på jobb, helt uten nett størstedelen av dagen og alle hjelpemidler i tusen stein. Sannelig den dagen man var glad for at det ikke var så fryktelig mange kunder innom...man kan jo ikke gjøre det skapte grann uten EDB'en. 
Jeg blir helt matt! 
Og når Blogger, som den innimellom gjør, hadde logget meg av helt på egen hånd, ja da begynte jeg sannelig å tenke på å flytte til Wordpress igjen. Selv om jeg ligger som administrator her med begge epostadressene mine måtte jeg  logge meg av den private googlekontoen og logge meg inn med den andre for å få tilgang. Og du grønne glitrende så tungvindte omveier Google lager! Jeg tulla rundt i nesten 5 minutter før jeg endelig kom til en side med en dropdown-meny der jeg kunne velge "Blogger." 
Takk skal du f** meg ha, Google.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar