søndag 1. november 2009

Vitamin-innsprøytning i vintermørket!

Dette planla vi i februar, kjøpte på messa i april og satte opp rett før beskjeden kom om at Hammel var konkurs. :( Antar at alle skjønner hvorfor vi håper og ber om at fabrikken kommer på fote igjen. (pokker ta finanskrisa!) Bokreolen er en Fuga i sort, pallene som ligger i hyllene er Home fra Fjords, i Comfort microfiber. Vegghylle og veggseksjon er Passat i henholdsvis lys grått og sort/varm orange. Den får meg til å tenke på Rubic's Cube, noen som husker hvordan vi plagdes med den?

Paso Doble hjørnesofa fra Furninova er virkelig sofaen for lounging og sosialt lag! Sofabord Opus er fra Ire, og stolen man så vidt kan skimte en snipp av er Baloo fra Fjords, i lilla micro.


Stolene under er Autumn fra Gangsø i hvit eller sort PU, kjempefine både til spisestue og som suppleringsstol. Spisebordet er Galaxy, også Hammel, med skjenk fra samme serie. Skjenken i sort og lys grått under vegghylla er også Passat. Gulvteppet fra Linje Design er av kuskinn, skikkelig ku-lt!


Sånn rent bortsett fra at Hammel lager kjempestilige reoler er kvaliteten upåklagelig. Per i dag er det vel ikke noe som kan erstatte dem i sortimentet heller. Så kryss fingre og tær og alt annet som krysses kan folkens!
 

Jeg brukte en photoshop-brush som inspirasjon til "blekk-flekken" bak vegghylla. Det er første gang jeg jobber med spraymaling, og jeg burde sikkert hatt åndedrettsvern. Heldigvis hadde jeg åndsnærværelse nok til å dekke alle flatene rundt med plast, for jeg hadde en liten anelse om at det kom til å bli sprøyte-tåke!



Pynteputene i knallfarger er også fra Fjords, i samme stoff som pallene. De får skikkelig masse oppmerksomhet, vi har solgt flere av dem allerede. Og bestilt mer! Jeg tror folk er sulteforet på farger, vi klarer ikke å ha nok tekstiler i lilla, orange, rødt. Den tida da sesongen bestemte fargen er tydeligvis på vei til å bli historie. :)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar