torsdag 5. november 2009

Look for the bare necessities...



Jeg digger Disney! Spesielt de gamle filmene...men Disney fortsetter å lage fantastiske animasjonsfilmer med fabelaktige karakterer og kjempefin musikk! Gleder meg veldig til å se den nye filmen "The Princess and the Frog" som lanseres i februar her i Norge. Av de gamle filmene er Jungelboken er en av mine favoritter selv om Mowgli har det ganske trist og Shere Khan nesten dreper Baloo mot slutten. Men Baloo var ikke død!



Jeg prøvde å tvinge Anders til å gi meg denne puta på messa i fjor, men han var så streng atte. :(



Jeg synes stolen ligner på navnebroren sin. ;) Både i utseende og legning. "The bare necessities of life will come to you!"



Litt kjærleik må også til...og det har vi plenty av!








Alt dette arrangerte vi til Damenes Aften i fjor, en kjempeartig kveld som vi håper at vi kan få ha flere ganger! (den pokalen har vært på hodet mitt, ganske ukomfortabel egentlig og nokså uegnet som hodeplagg i motsetning til andre interiørvarer)



Men Lisbeth Larsen likte uansett dette best. Særlig undertøyet i sofaen.


Hun var foredrags- holder den kvelden, og for de som ikke har opplevd henne så kan det trygt anbefales ...veldig artig å høre på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar