lørdag 3. oktober 2009

Man skal ikke gråte over knust skap...

...men da Arild kom opp i butikken med store setter- øyne, (selv om de er blå), og bekjente at Chateaux Nor skapet var knust hinsides berging og nesten ugjenkjennelig, da var det nesten så jeg kunne ult av skuffelse! Jeg hadde jo venta på det dumme skapet i ukesvis, og lengta etter å få ferdigstilt utstillingen fremst i butikken. Heldigvis er jeg lett å trøste, så jeg ble NESTEN glad igjen da jeg fikk en kommode isteden. Jeg anser meg iallefall som ferdig, så får vi se om skapet kommer til lager i ett stykke med neste levering.

Da jeg var på Fargerike i vår for å kjøpe den berømte tavlemalingen fikk jeg øye på en vakker foto-tapet. Jeg skjønte fort at dette var et "must-have", og ble kjempeglad når de var så snille å sponse en tapet. Jeg er ikke noen kløpper med tapet selv, men det er derimot Kent. (Har sjelden sett maken til kjapp tapetsør. Heter det forresten tapetsør?) Den er fantastisk vakker og et skikkelig blikkfang, og kler Hjellegjerde's "Inline" fryktelig godt! Tusen takk til Fargerike!
"Howard" har gifta seg med noen flotte broderte puter fra Moltex! Jeg har egentlig mest lyst til å kle på meg disse putetrekkene, de er så sinnsykt fine! Ellers har vi fått mer pels, tibetansk lam, og kanin. Jeg er HELT imot pelsdyrfarmer, men syns derimot det er greit å bruke pelsen til de dyra vi slakter og spiser. Men en av pynteputene våre ser ut som om noen har slakta kosebamsen sin, den er så ekkel at jeg ikke klarte å ta bilde av den!

Slik ser Lena ut med to høyrehorn. Men jeg er ikke så redd for hun er så snill atte. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar