onsdag 7. oktober 2009

Nå skal Norge befruktes!


Vi hadde kongelig besøk i butikken her forleden dag. Neida...ikke MetteMarit og Krompen...dette var en orntlig PRINSESSE! Det er jeg sikker på, for hun hadde på seg rosa prinsesskjole, med puff-ermer og langt skjørt, og hun skulle kjøpe rosa prinsesse-trapp med krone på. Sin egen krone hadde hun nok lagt igjen i bilen, men hun var veldig verdig der hun sto i handlevognen, med lange mørkebrune krøller og et nådig smil om munnen. Diamantene sine hadde hun i en liten rød veske, jeg fikk se dem. Og da hun hadde fått den kongelige trappen sin og dro hjem så vinket hun akkurat som dronningen gjør fra slottsbalkongen. Jeg vinket tilbake, men jeg har nok ikke sånn fin dreis på vinken min som henne. :)




Våre medarbeidere jo vært avbildet her på bloggen med diverse snurrige hodeplagg...og det strømmer stadig på med varer som vi synes passer til slikt bruk. I går kom det sannelig en hel eske med noe som så ut som luer...orange, lilla, brune...alskens fine farger. Nå kan man vel spørre seg om hvorfor en møbel- og interiør-butikk selger slikt, men vi har da sannelig hatt mere utfordrende varegrupper...jeg nevner i fleng baderomsinnredninger med dertil hørende blandebatterier, vaskemaskiner og (skrekk-) dusj-kabinett og badekar med damp og massasje! Så da blir liksom luer ikke noe å skrike om. Særlig når disse viste seg å passe helt fabelaktig på de tjukke skallene våre! Å d ligna dessutn HELT på den hua som en av kundan vårs hadde på sæ...en helt ærli feiltakelse! Fruktkurva ja særli!



Den første snøen kom med et vakkert hvitt dryss for et par dager siden. Det er like nydelig hvert år og hvert år er jeg like lykkelig fordi jeg skal sette meg i en varm buss og ikke ligge på kne og skifte dekk.

Hvor drar forresten måkene når snøen kommer? Er de vekke eller har de bare så god kamuflasje? Fått vondt i halsen? Fugleinfluensa kanskje? Hører ikke en lyd jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar