fredag 10. mai 2013

Bella Notte Linens

Jeg sover i en fantastisk seng, som en prinsesse...så godt at det er en nytelse å krype til køys! Men soverommet mitt ser IKKE slik ut. Det er bedre enn det var, men på langt nær ferdig.
Faktisk var det Bella Notte Linens som ansporet meg til å endre på rommet, men du vet...økonomi og andre distraksjoner...de hindrer framdriften.
Jeg elsker jo tanken på å reise i tid...bare tenk hvis man kunne dra tilbake og se med egne øyne hvordan folk levde, hva de hadde på seg, hvordan de innredet hjemmene sine!
 Bella Notte Linens er på en måte tidsreisende...bare det å se på bildene bringer meg bakover til 1700 og den tid. :) Jeg skrev et innlegg om det i 2010 og er fortsatt forhekset av fargene og stoffene.
Måten de bruker røffe overflater for å fremheve silke og fløyel er utsøkt...og får meg til å tenke på mitt eget soverom igjen. Det er vanskelig å ta avgjørelser når det er så mye man liker, men jeg tror jeg begynner å lande. Jeg røska til meg en restebit av et nydelighetspent stoff da jeg var i Trondheim i vinter, (før influensaen slo inn), og det har jeg plutselig innsett at passer veldig godt til resten av fargetemaet jeg har sett for meg.

Stilmessig blir det ikke 1700, men det er alikevel ikke "meg" så det er greit. Jeg har bestilt stoff til hodegavl på jobb, skal lage den selv av en plate og en bit skumgummi. Jeg må male kommoden...også går jeg og tenker på en Tolix. Med arm. For den har jeg nemlig vært på Britts Boutique og prøvd.

Og den er ikke for trang til rompa mi. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar