mandag 24. desember 2012

The Shrubbery

Her det altså...
...yulebuska versjon 1.2. 
Bildet er ikke all verdens, men jeg kan forsikre at det er myyyye finere IRL. :D
Det ble veldig mye lys til overs, tro hva man skal finne på med det?
Jeg pynter ikke så veldig mye, arrangerer mest de tingene som står framme hele året med noen julete elementer. Ikke så mange nisser og ingen engler. Mye lys i vinduene, røde bær, hjerter i forskjellige materialer. I år kjøpte jeg en flott krans på jobb som jeg ikke har bestemt hvor skal henge enda.

IKKE på ei dør, da blir vi gale.

Dem består nemlig av en bråte med metallbjeller!
Duker blir mindre og mindre pop her i huset, hva er det med det liksom? Fine pynteuter og lys er mer min greie. I år mangler jeg nesten alle fåreskinnene mine, og stueveggen er merkelig tom uten sverdet. Alt ligger fortsatt på kinoen, vi gadd ikke stresse med det etter premieren.

Nå angrer jeg litt på det da. :(

Dette er årets tilskudd, (som det også blir færre og færre av.) Fatet kjøpte jeg på Slettvoll for flere år siden, det står som oftest oppreist bak en dolk på skjenken. Det er utrolig vakkert, men buler litt opp på midten, så jeg har plagdes litt med å få kubbelys og dess like til å stå beint. I år fant jeg i min visdom ut at en lykt med stor diameter plassert på midten av fatet kunne funke, og det gjorde det!

Lykt, stjerner av bjørkebark, kongler og kanelstenger fant jeg på Kremmerhuset. :)

Svinekammen står i ovnen og det er snart på tide å begynne med grønnsaker, sossisser og annet nammelig tilbehør. :) 

Og stryke den (#&/%@) duken. 

Håper dere alle sammen får noen riktig hyggelige dager , uansett hva det er dere feirer og om dere feirer i det hele tatt! Jeg skal kose meg sammen med ungene mine og bikkja mi og to nye interiørblader som jeg ikke har kjøpt før. 

God Jul allihopa!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar