mandag 10. september 2012

Grønne Grand Hotell

 Fargerike har innredet en såkalt juniorsuite på Grand Hotell i Oslo med årets farge som base!
Ikke hadde jeg noensinne råd til å bo i en suite den gang jeg kunne betegnes som Junior...ei heller den dag i dag...men hææærregud de fargene er så skjønne! 
Jeg blir simpelthen
GRøNN
av misunnelse!
(æsj den var flau altså...)
 Men den er jo så deilig...og jeg har faktisk anskaffa et par saker...
...som dette skjerfet hos Britts på Jekta! :D Det tok en stund før jeg fant fargen...også er det er visst stjerner på alt nå. :p
Og dette nydelige armbåndet fra Rock Love Jewelry.
 Samt har gått og skumla på et par grønne Converse i hele sommer :p
Siden jeg ikke klarer å vakle rundt på noe høyere enn max 7cm...
...hvis noen husker de i grønn lakk?
Beetle i Kelly FR1150...husk det
KELLY FR1150
En sånn en kunne jeg ha kjørt rundt i vettu.
Hvis jeg hadde hatt førerkort.
Og høyere lønn. :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar