fredag 7. september 2012

Følgerne mine...hvor er følgerne miiine!

Gadgeten "Følgere" har oppført seg litt snodig i det siste...her den ene dagen og vekke den neste. Jeg fjernet den derfor i dag, og ville prøve å legge den til igien for å se om det ble orden på sakene. Men neida...den dingsen er nå kun for blogger med de såkalte Dynamiske Visningene. Det var da voldsomt til etnisk utrensning tenkte jeg...skal ikke jeg også få briske meg med alle mine 28 (tror jeg det var) følgere!!!

Etter litt putring gikk jeg i gang med å tilpasse meg dagens krav til dynamikk...i full fortrøstning om at det, som Blogger forsikret, skulle være enkelt å tilbakestille malen dersom jeg skulle foretrekke mitt gamle udynamiske selv.

Hvilket selvfølgelig IKKE var tilfellet. Hvor er nå den angreknappen nå da, tenkte jeg, på grensen til mildt hysteri.


BORTE VEKKE!

Blogger ødela dermed hele oppsettet mitt. >( 

Nå tror jeg at jeg har gjenoppretta det meste, men følgerne mine er jo fremdeles borte. En kjapp gjennomgang av gadgetlista viser at Blogger produserer flere og flere gadgets eksklusivt for disse visningene, og endrer gamle gadgets så de ikke kan brukes lenger dersom man ikke har lyst til å være mer strømlinjeformet. Så det er tydelig at de ønsker at alle gå over til å bruke dem. Jeg synes normalt nye ting er kult, og endringer er det generelt bare en ting å gjøre med.
Accept and endure.
Men det visuelle er faktisk ganske viktig for en interiørblog, og jeg syns oppsettet med masse innlegg på forsiden er rotete. Jeg tror ikke det blir enklere å navigere siden for de som leser. Kanskje er det en barnesykdom, kanskje jeg ikke testa det ut nok...jeg vet ikke...skal finne tid til å kjøre det på testbloggen senere. Så jeg er sikker på at jeg har gjort alt rett.

Akkurat nå må jeg nok hvile meg litt.
For jeg ble med ett så gammel og krigstrøtt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar