onsdag 6. juli 2011

Katie Sellers

When Katie Sellers was 12, she had an art class that has stayed in her mind ever since: 'We were all given the outline of a sofa and asked to fill it in. I looked at it recently and thought: that's where it all began.'
Katie's sofa-oppgave førte henne senere til en utdannelse i Textil Design ved The Royal College of Art. Ved siden av å forelese om emnet har hun etter det jobbet freelance som interiørstylist og dekoratør for blant annet BBC Homes & Antiques Magazine.
Jeg er for tiden temmelig forhekset av denne lyse, syrlige grønnfargen, som jeg slett ikke kan bruke i klær (for da ser jeg ut som et sjølik) men som er vidunderlig frisk og sommerlig!
Egentlig burde jeg sittet og sydd nå...
...isteden skal jeg steike pølser! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar