fredag 8. juli 2011

Housewife from Hell


Voiii...ny software på blogspot!

(jeg ble litt satt ut etpar sekunder)

Min gamle Sony Ericsson K660i har jevnlig truet med å dø nå i 2 år, og for etpar dager siden begynte den å blunke til meg. Dagen etter fortalte den at jeg hadde inaktivt simkort. :S Her er det noen som trenger å gå av med pensjon, tenkte jeg. Nye koster og alt det der.

Valget falt på HTC Wildfire S. Overgangen fra dinosaur til android er kanskje stor, men det gikk egentlig veldig greit. Selv om pølsefingrene mine førte til at jeg ACCIDENTALLY ringte Bent Are to ganger uten at jeg egentlig ville noe, og jeg klarte å overføre kontaktene mine 3 ganger fordi den importerte dem fra tre forskjellige steder. Vekkerklokkefunksjonen fant jeg også raskt ut av selv om jeg hadde svært begrenset tid til å utforske den nye gadgeten. Og JA...jeg kan ta telefonen ;)
 
I morges fortalte den meg imidlertid at det regnet...helt feilaktig. Ettersom jeg ikke krangler med elektronisk utstyr tok jeg paraplyen (den vakre lilla) med på jobb. Så da ombestemte telefonen seg med hensyn til været. Nå har den i timesvis insistert på at det er blendende sol ute, mens det faktum har regnet hele tida. Hvilket bare bekrefter at værprofeter kan man ikke stole på...hverken menneskelige eller androide.

Speaking of electronic devices
LG Electronics og Designers Guild hadde et stunt i 2008 med disse vaskemaskinene. Jeg må dessverre medgi at blomstrende elektronisk utstyr neppe vil gjøre meg mer happy over å vaske klær. Særlig om den kan fortelle meg at sola skinner ute.

I'M NOT GETTING ONE.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar