fredag 3. juni 2011

Why is the rum gone?


Det har muligens omgått noens oppmerksomhet at jeg har brukt store deler av tiden min foran symaskinen i det siste, og det er KANSKJE noen som ikke har lagt merke til at veldig mange av Facebook-statusene mine har inneholdt frasen ARRRRR! (om det nå kan kalles en frase) Det kan faktisk hende at enkelte lite observante personer ikke har fått med seg at jeg (altfor ofte) har snakket om musketter og hatter og fjær, og gått og nynnet teatralsk for meg selv.




Nå som piratpremieren er over og jeg har fått min dose Jack Sparrow og Hector  Barbossa kan jeg MULIGENS klare å tenke på andre ting.  Som vikingekonger og renessanseprinser og tørrdasser.

En sjømann skriver seg seg inn hos havnemesteren på Tortuga Docks...
...og durer selvfølgelig rett inn i baren...
...når han egentlig burde gått rett og kjøpt seg et skattekart!
Comparing notes.
Voodoopresten ba meg passe meg for mørke menn...
...men jeg er stor jente og kan passe på meg selv!
NEMLIG!
"Now... bring me that horizon."
"And really bad eggs. Drink up me 'earties...Yo ho!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar