onsdag 13. april 2011

Hamar

Festen startet med opera og italiensk tenor...vemodig vakkert! Gråt og tenners gnidsel! "Polyester" var ikke med på festen i år. Isteden fikk vi Torhild Sivertsen, Trine Rein, Marianne Antonsen å enda ei som jeg ikke oppfattet hvem var. Musikken var fin, men litt for laid-back...tok ikke helt av. Jeg rakk ikke å bli så veldig svett. Maten var god da.

Husmesser er jo til en viss grad hemmelige, så jeg starter med det jeg er sikker på at jeg ikke får pepper for å publisere. ;)
 Paso Doble i nytt stoff. Syns personlig slummefaktoren ble redusert i for stor grad.
 Men det var nummeret før vi løp ut og kjøpte kjempetykt garn og dertil hørende strikkepinner.
 Artige disse...kalebassene. Og hvordan vet jeg hva en kalebass er? Jeg har da lest "Tarzan, apenes konge!"
 Denne sofaen så helt anderledes ut sist vi hadde den på gulvet. Stolen også.
 Og her er den igjen, i enda en drakt. Engelske kretonger gjør igjen sitt inntog, om enn i noe mere moderate farger enn sist. De er jo litt søte da.
Okey...så kan faktisk pudder-rosa brukes til noe annet enn romantiske, flagrende gevanter og rysjer.
(bemerk logoen på veggen i det fjerne...ligner ikke så veldig på vår fra i fjor)
Marokkanske mønster så vi litt av. Fint sammen med rustikke aniliner.
 Liten vinkelsofa...mangelvare.
Sofabord som jeg allerede har på gulvet. Veldig fine tepper og lamper...synes ikke på bildet hvor fine de var!

3 kommentarer:

  1. Naizt pledd, ja, og fin skinnsofa. De der langhåra golvteppan e jo håplaus i et hygienisk hjem som mitt. Det må jo oppstå nye livsforma i dem.
    Men de grovvevde stæmple æ ok.
    Va å snoka på Bohus mens du va borte (bare for å se om dem klarte sæ)Og det gjorde dem, fikk hjelp ustanselig å fant nån fine lampe. I´ll be bakk..

    SvarSlett
  2. så fint at du ikkje følte dæ ignorert...æ kan jo alltids førtelle d t sjæfen min så blir han så lykkeli :) Va mest fargan på flossteppe æ likte, fin mix av førskjellige grå å sandfarga. Man kan jo finne mangt et måltid i et sånt...eller muligens e d åsså der nå semilitterær aktivitet ;)

    SvarSlett