søndag 5. desember 2010

Confetti Møbler og Interiør

Juletreet inne på Jessheim Storsenter kunne jeg godt like, det var juletreet sitt som hadde vaska seg det!
Senteret er relativt nytt og veldig fint men litt kjedelig hvis man ikke er ute etter å kjøpe klær fra en av de største kjedene.
Det eneste interessante var øverst, nemlig Confetti Møbler. (nei jeg lyver, Frøken Pedersen var også fint.)
Nå skal jeg holde kjeft og heller la bildene tale for seg. :)
Nei nei jeg klarer ikke...for denne sier jo bare at jeg må ha et slott med ei diger dobbel ytterdør av eik eller noe...eller et viktoriansk baderom.
Jeg er egentlig ikke særlig Shabby Chic, men her var liksom litt rusten factory også...
Skiløpere??? Ja ok, men KUN på putene da!  
(har ikke gått på ski siden jeg var 14...)
Sånne stoler er bare så deilige...
...særlig denne! Passer helt inn på soverommet mitt! Bare tenk så fin den kunne bli med neglisjeen min henslengt over stolryggen...
...og jeg blir bare NØDT til å finne noen fete typer...
Og et slott. I Skottland kanskje...sånn at den klimatiske overgangen ikke blir så stor.

1 kommentar:

  1. Hei. Den saken som brukes til å banke på døren (den med løvehodet som holder en ring, og ligger på sauskinn) hva heter den? :) Synes bare de er så utrolig flotte!

    SvarSlett