lørdag 2. oktober 2010

Debi Treolar

Jeg har lyst til vise dere en fotograf jeg først ble oppmerksom på da jeg lette etter boken "Bazaar Style" av Joanna Simmons på Amazon.
Hun heter Debi Treloar og jobber som stylist og fotograf, for magasiner og forfattere av bøker som omhandler interiør, mat og livsstil.
Hun er opprinnelig fra Zimbabwe, men har bodd og arbeidet i London de siste 15 årene.
Dette bildet liker jeg utrolig godt...det er noe med det friske, syrlige gule! Og den veldig rette benken med den krokete grenen!
Jeg er litt fascinert av lag på lag...også i interiør! Men hva er de pinnene tro...?

Når man alt må ha klærne fremme så kan man jo alltids arrangere dem som en skulptur!
Deilige høstbilder...

En sykkel stikker fram som en nysgjerrigper!

2 kommentarer:

  1. Æ åsså...å skynta mæ rett inn på Amazon etterpå å bestilte boka som d øverste bilde e fra! Den e på vei t en postkasse nær mæ no! :D

    SvarSlett