lørdag 2. oktober 2010

Damenes?

Tidligvakt gir meg muligheten til å ta litt bedre bilder enn de jeg viste sist...det ubehaglige motlyset er iallefall fraværende.
Vi snudde spisebordet for å få litt bedre plass til alle under Damenes Aften i går kveld...noe jeg uansett hadde sett at måtte gjøres ettersom de høye stolryggene sperret litt for innsynet.
Både Halvor Bakke og alle damene var svært fornøyde, og det var sannelig vi også...mer om det senere! Men i dag lyste noen varsel-lamper hos undertegnede og jeg måtte rett og slett dra hjem og legge meg.
Jeg er nok i en smule dårlig fysisk form...har ikke trent skikkelig på 2 år! Jeg merker det ikke så godt mens jeg holder på, men det har skjedd før at jeg rett og slett har havna til sengs med noe influensa-lignende etter en lang periode med hektisk aktivitet både på det fysiske og psykiske plan. Og da er det bare en ting å gjøre...GAME OVER. Jeg sov i over fire timer midt på dagen, og nå er jeg sannelig trøtt igjen.

Nattinatta!

1 kommentar:

  1. Hei, hva slags møbler er det på dette bildet? Er det mulig å finne den skjenken i bakgrunnen noe sted? Håper på svar:):):) Eva

    SvarSlett