lørdag 25. september 2010

Styling Storslett

Det ble endelig tid til en såkalt "førstehjelps-tur" til Storslett tidlig i høst. Jeg ble ganske overrasket over størrelsen på butikken...ja på Storslett sånn generelt. Har aldri dradd den veien før. Helge og Geir er stort sett alene om å klare all driften av møbelavdelingen, herunder kontorarbeide OG lagerfunksjon. Det er sannelig ikke rart at de trenger litt hjelp for å få ting til å fungere av og til.
Det har vært endel opp-pussing og om-bygging der de siste årene, og det siste som var gjort var avretting av et VELDIG skjevt gulv og generell opp-pussing i den samme delen av butikken. Dermed var det en forholdsvis kaotisk butikk vi kom inn i. Vi hadde begrenset med tid ettersom vi var underbemannet i Tromsø, selv om Rune og Elke fra Harstad også var med. Jeg må innrømme at jeg aldri har vært så sliten etter et sånt oppdrag før, ALT måtte flyttes på. Selv om jeg ikke gjorde så mye fysisk arbeide selv var det en evig løping att og fram ettersom den ene etter den andre måtte vite hvor ting skulle plasseres. Jeg var så sulten om kvelden at da jeg fikk middagen var det som om jeg fikk mat for første gang i mitt liv! Og god var den sannelig, all ære til Bios! Jeg orket ikke en gang å snakke etterpå, satt bare der som en zombie til vi skulle på hotellet! Og beina mine! AUA!
Om kvelden den andre dagen måtte jeg løpe rundt og ta noen bilder i full fart ettersom jeg skulle fly Widerøe hjem til Tromsø! Vi var da akkurat ferdige med å sette alt på plass så her er det ikke noen ferdig-stylede bilder. Det var bare disse to som ble noe å se på...her kan man igjen se behovet av nytt utstyr! Og tenk...jeg fløy SMÅFLY hjem!!!

Lite fly, stor lyd. Du verden for et bråk...omtrent som en Hercules-maskin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar