søndag 18. april 2010

Her sitter jeg fremdeles...

Jeg går fortsatt og snubler i kofferten min og det skal jeg fortsette med i noen dager til. I morgen drar jeg på jobb som vanlig, og følger utviklingen på Meteorologisk Institutt og Avinor. I dag er flights til Oslo på mandag bekreftet både fra SAS og Norwegian, men jeg må tross alt sjekke med sjefen min, som sitter i en bil på vei hjem fra Oslo, om jeg fortsatt kan bruke billetten eller om han foretrekker å minimere skadeomfanget i den grad han kan det. OG jeg må sjekke med NSB hva en eventuell togbillett koster fra Oslo til Fauske, eller i verste fall fra Oslo til Narvik via Stockholm....for dersom situasjonen forverrer seg igjen i løpet av uka så må jeg påregne å betale retur selv. For ikke å snakke om at togene kanskje allerede er fullbooket. Prognosene for onsdag ser ikke gode ut...og hvis Katla bestemmer seg for å bli med i koret så kommer jeg til ha et kjempeproblem. :S


Islendingene har litt det samme forholdet til naturkreftene som oss her oppe i nord. Ikke at snøstorm kan sammenlignes med vulkanutbrudd, men de gidder ikke å bråke om det for det er noe de lever med. Volven skal visstnok ha sagt at vi har ikke sett noe som helst enda.

Bildet er en manipulasjon som jeg laget i fjor sommer, kanskje noen kjenner igjen bakgrunnen? Den var på forsiden av Go'foten da Kilden ble lansert. Resten av creds finnes her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar