torsdag 29. oktober 2009

Styling Finnsnes

Her kommer noen bilder fra Bohus- butikken på Finnsnes...Sirikit, Dag Tore og jeg har vært der i tre dager for å hjelpe dem med massiv ommøbelering og styling. Det var så koselig å få komme dit og jobbe sammen med folkene der på en annen måte enn vi har vært vant med, og siden de ikke akkurat er en gjeng som går og henger med nebbet hadde vi det jammen meg artig også! (Jeg måtte ta meg sammen av og til og minne meg selv på at butikken faktisk var ÅPEN!) Disse første bildene er fra inngangen til møbelavdelingen, veldig lett, lys og inviterende...og dette var allerede i orden da vi "landet" så det skal vi gjester ikke ta noe av æren for. :)


Her har vi samlet Chateaux- serien, (eller kjøttøks-serien på folkemunne), siden den er en bra fortsettelse fra Shabby Chic.


Noen bilder fra litt videre perspektiv...


Her sto det bare spisebord før, så dette er kanskje et av de områdene som er mest forandret. Dag Tore har omtrent perforert taket for å få opp taklamper...håper det ikke lekker!


Jeg digger dette gulvteppet, selv om vi har hatt det i ett par år synes jeg enda det er feeett! Og den grønne stolen! Namnam!


Og til sist koloni-stil transformert, mot fjellhytte og marokko...jada jeg vet vi har glemt å tørke støv av bordet! Men se på godteri-putene da!


Tusen takk alle Finnsnes-folk for kjempebra mottagelse, samarbeide, og innsatsvilje! :))) (og deilig lunch.) Stå på!

2 kommentarer:

  1. dokker har vært kjempeflink! :D Ser jo råbra ut! Likte den "blå" gruppa å marokkohyttestiln spesielt! -Miriam-

    SvarSlett