fredag 6. september 2013

Habitat

Veitasenteret har fått et nytt (og stort og ganske fristende) trekkplaster...nemlig Habitat!
Jeg hadde egentlig planlagt en tur på åpningsdagen, men kvelden på jobb var det man med fullt belegg kan kalle særdeles krevende og da blir jeg fullstendig zombie i hodet når klokka har bikka stengt...det er omtrent som om noen fjernstyrer meg. Plutselig satt jeg hjemme i sofaen...
*SNAP*
...og tenkte at det var jo ikke hit jeg skulle.
Men det var kanskje like greit, ser i avisa at det var fullt hus og stormende jubel der borte i går ...det var sikkert bedre å stikke innom i formiddag...selv om Ida viste seg å ikke være å jobb.
Butikken er fin, interessant med de to små etasjene som på et vis introduserer konseptet.


Liker veldig godt kunsten i trapperommet...


og er som alltid glad for å se fine farger!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar