torsdag 12. september 2013

100 meter hekk

Jeg må bare gjøre meg ferdig med Kremmerhuset i denne omgang...alle disse deilige grønne, brune og metalliske kobbertonene er bare så ufattelig appetitlige!
Jeg har frytktelig lyst på denne benken, men jeg aner ikke hvor jeg skulle hatt den! Og den puta med det kule mønsteret og den fiiiine fargen (nesten som den nymalte ytterdøra mi som jeg enda ikke har vist frem) og den flotte teksturen! Og jeg er fortsatt litt fascinert av de lampene...
I dag har vi flytta masse møbler på jobb og jeg var svett som en sokk hele dagen. Ikke så appetitlig det akkurat, med masse kunder svirrende rundt i tillegg. Etter jobb ble det mer løping, mest til bussen. Først for å rekke Linda (frisøren min) som forvandla sjurereiret mitt til en vellykka masse med krøller. Deretter til Fløyahallen og instruktørkurs (i bueskyting) og etter det enda mer bussløping for å rekke diverse korresponderende avganger hjem i vettug tid. Dere skulle bare sett meg forsere samtlige perronger i Giæverbukta i friskt trav. Takk og lov for Lindas krøllekontroll ellers ville jeg nok sett ut som ei høysåte igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar