søndag 2. juni 2013

Sykkelpikene!

Hvis du har lest meg leeeenge så husker du muligens denne skjønnheten?
Nå skal den fram fra glemselen igjen...det vil si at den skal ut av boden og fram til allmen beskuelse!
Fordi jeg så en sykkelkurv på Åhlens!
Den passer nemlig ganske fint til sykkelen min! Som nok må gjennomgå en opp-pussing...
...for den er nemlig blitt litt rusten. Og jeg tenker at hvis jeg skal bli flink og sporty (igjen) så fortjener nok både sykkelen og jeg litt sikkerhetsutstyr, så da var det veldig passelig at jeg oppdaget Sykkelpikene! Vil du sykle med stil så er sannelig det rette sted å handle!

Den er langt fra så rusten som denne (som jeg syns er veldig fin, rust og alt) men en overhaling er på sin plass. Og se på det fine eikernettet da! Tro om man kan lage sånt?
Og nå kom jeg på at jeg har en bit rød voksduk med hvite prikker et eller annet sted...
(foto: Villblomsten)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar