tirsdag 28. mai 2013

Dark and mysterious

Etter at jeg ga datteren min skatollet som tipp-tippoldefaren min snekra lenge før tipp-oldemora mi var påtenkt så har mengden møbler på det ikke fullt så store soverommet mitt blitt mer...hva skal man si...normal.
Og i den forbindelse har jeg bestemt meg for å male. Det ufattelig fine sengeteppet mitt i mørk grålilla fløyel blir toneangivende, rett og slett sexy er det! Så kneveggen skal bli lilla, selv om jeg var akkurat for sen til å kjøpe maling på salg. Det er jo ikke store flatene så det tåles vel. :)
Hvis jeg får ånden over meg så kan det sannelig hende at jeg tar gulvet også! :)

2 kommentarer:

  1. Er rimelig sikker på at det fine skatollet mitt med skuffer og lås forsvinner på loppetorg... men det er jo greit, siden det kom fra et loppetorg og ikke er halvparten så gammelt som ditt. Gjenbruk og resirkulering og alt det der... :)

    SvarSlett
  2. jah d like vi :) å kanskje du finn et sånt seinar en gang, når nå andre tenke samme tanke ;)

    SvarSlett