mandag 15. april 2013

Pure and Original

Fargerike har innledet et samarbeide med Pure & Original!
Jeg ble oppmerksom på denne fantastisk vakre malingen for noen år siden via en blogger som dessverre ikke er aktiv lengre, men som var en av mine favoritter.
For enda flere år siden hadde jeg en tanke om å male en freske i gangen, og gikk enda til så langt som å sende en epost til malingsguruen Annie Sloan i England for å spørre om hvilken framgangsmåte som var best...og hun svarte! In person! Syntes det var kjempeartig at noen så langt oppe i nord ville gjøre noe så spesielt!
Men jeg har ingen freske i gangen...jeg fikk barn nummer to og tiden var ikke min egen lenger i noen som helst grad...det er sånn det blir når man får barn med spesielle behov...da får man et annet fokus :)
Men dette har alle tid til! Og jeg skal ha kalkvegger iallefall i et rom! :D

PS: fremdeles ikke pussa opp det gamle furumøbelet? Sjekk denne forvandlingen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar