mandag 18. mars 2013

Kiil Interiørdesign

 Kiil Slettvoll åpna dørene mens jeg var sørpå, så når jeg nå var ferdig å feriere og endelig begynte å føle meg normal etter influensaen tok jeg min intetanende venninne Tonje med på møbelbutikk.
 Hun burde vel begynne å bli vant til det :p...men nå trodde hun altså at vi skulle på Bondens Marked!
 Og det skulle vi jo også...men jeg MÅTTE innom og pine meg selv litt for jeg savner faktisk fremdeles Slettvoll sånn! Ikke bare kolleksjonene...men folkene også...selv om jeg selvfølgelig ikke traff dem der på lørdag...det blir alikevel litt som om man føler auraen. 
Hærregud det der var cheesy.
Men sånn er det bare.
 Veldig fin butikk da...og sannelig har ikke Torill laga bok også!
JEG ØNSKER MEG DENNE....
HØRER DU DET UNIVERSET!

 Frank Kiil (opprinnelig Senjaværing) har fått en skikkelig fin butikk og jeg er 
SÅ SINNSYKT GLAD
for at noen satser på sentrum! 
Vi trenger virkelig ikke flere kjøpesentere på øya, det er nok! Hvorfor er det ingen kakser som satser på å fremheve byens egenart isteden? Det er jo så mange som misliker ferdig tygget kommersialisme!
 Nammelig med orange og blått!

 Denne er jo et skikkelig sukkertøy...syrlig som et sitrondrops!
Velkommen til Tromsø! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar