lørdag 22. desember 2012

Akopalykse

Hvis jeg konsentrerer meg veldig hardt så klarer jeg å uttale 
A-PO-KA-LYP-SE
Such a mouthfull.
Seriøst...jeg blir direkte dyslektisk når jeg skal si akkurat dette ordet...
og går det galt i den første stavelsen så stokker jeg om på alt.
Men nå har jeg altså sittet i den mønsterstrikkede kevlar-strømpen min hele dagen og natta, bare drukket rosa sukkervann og venta på at noe skulle skje.
Uhm...ikke egentlig
Jeg har derimot overlevd 4 timer på Jekta og det er ikke værst på en sånn dag...sett fra et akopa...apokakly...something something...ståsted.
Forut for årets mørkeste natt hadde vi årets vakreste himmel-lys...
en sånn dag da man vet hvorfor man bor i 9000-byen!
(Foto Jan Holthe)
Good Night Galaxy! 
See ya on the morrow!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar