lørdag 27. oktober 2012

Hvor var det nå jeg la hodet mitt...?

 Disse bildene var tatt på Kremmerhuset i august, og jeg putta dem i en mappe og etterpå glemte jeg dem helt av. Noe som er forkastelig, men som antageligvis kan forklares med at jeg dro i viking til Borg den helga.
 En annen årsak er nok at jeg lasta noen av dem opp til Instagram...så de forsvant på en måte ut av prosesskøen...
 Det var også den siste helga Kristine var i Tromsø, og da hadde jeg jo ikke noe særlig lyst til å sitte foran pc'en og knaste.
 Der kan dere bare se hvor mange fine unnskyldninger jeg har for å ha gjemt disse på harddisken min alle disse ukene!?
 Vi har faktisk også nå fått sånne strikkaballer i butikken...men ikke gule.
 Jeg tenker og ønsker meg fine varer, hvor blir de av!!! 
Hallo Universet!! 
Hører du meg!?
 Hadde litt lyst på en tekannelampe, men bare fordi den får meg til å tenke på The Mad Hatter Teaparty.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar