onsdag 5. september 2012

Åh - lens!

 Veldig koselig og udillete serie med tekstiler på Åhlens nå :) disse skal snart pryde vinduene mine, for nå har jeg innrømmet at høsten er her. Jeg må bare legge dem opp litt først, de er litt for lange,selv etter vask. Imens brukte jeg dem til duk på bordene våre på kinoen i helga...vi sto der med StraumEyjar i forbindelse med premieren på "Brave," Pixar/Disney's nye animasjonsfilm. Så du oss?
Filmen er kjempeartig og veldig søt, eksellent animasjon! Anbefales! :)
 Vet ikke helt om jeg vil gå så langt som til lampeskjermer, men fargene er iallefall deilige!
 Brunt og blått i kombinasjon er en av mine "all-time-favs"...fremhever hverandre på en så rolig måte.
 Benk i gangen? Eller på soverommet?
 Disse boksene skal jeg definitivt ha noen av...aldri nok steder å putte vekk saker å ting her!

Denne søte stolen har de hatt i mange forskjellige varianter det siste året...den var veldig fin rutet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar