tirsdag 3. juli 2012

Kristine og Britt og Jeg

Lørdag skulle vi og handle på Rema, og siden Kristine ville se på klær tok vi turen innom Jekta...
...og jeg måtte en tur innom Britts, er jo litt sultefora på kjærlighet nå når jeg er sykemeldt...
...og der ble vi en god stund, for de hadde fyllt butikken med godterier...
...noe som var kjempedumt for da vi gikk derfra var jeg så sliten at det ikke ble noe kles-shopping...
...meldingen var at nå så jeg vissen ut igjen og vi måtte pakke oss bort til Rema og gjøre det vi kom for...
...hun er så streng med meg!
Men det er ganske fint for jeg synes jo alltid selv at jeg kan klare litt til...
...når jeg egentlig burde parkeres i en sofa med beina opp og en kopp te innen rekkevidde!
Tro om det finnes kurs for sånne som meg?
Ja for hva skal jeg gjøre når Kristine flytter om en måned? 
Da er det jo ingen som passer på meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar