mandag 7. mai 2012

Setting Tables

 Jeg er litt vimsete av natur og liker vimsete ting...
 ...og skrivebordet mitt ser stort sett ut som om 7 forskjellige mennesker tilfeldigvis har dumpet prosjektene sine der sånn helt tilfeldig...
 ...men det er ikke sånn inni hodet mitt! Der er det NESTEN sånn som skrivebordet ser ut nå,,,fullstendig renska for papirer, bortsett fra det store kartet over butikken...
 ...og oppslagstavla full av små post-it i forskjellige farger...for jeg liker å fargekode når jeg har mange baller i lufta...og det har jeg sannelig nå når jeg skal planlegge hele hovedetasjen helt på nytt...for der er det nemligen helt og fullstendig
SKÅLE TOMT!
Det nytter derfor ikke å diskutere rotet mitt med meg.
Arguments are not valid!

Er vi snart ferdige med Reinkalvria tro?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar