tirsdag 3. april 2012

Hjælp det brenn!

Mandag var en litt i overkant interessant dag på jobben.

Først gikk strømmen på grunn av en eksplosjon i trafoen rett oppfor oss.
(for the second time I might add)
Og da den (strømmen) kom tilbake gikk brannalarmen.

"Hærregud, e det ikkje det ene så e det det andre," sa jeg til kunden min, som jeg allerede hadde geleida rundt i halvmørke i 15 minutter...."det må jo være en feil...sikkert førdi strømmen har vært borte så længe."
"Mneiii det tror jeg ikke,"svarte han (på dansk) "det ryger nemlig der oven!"
Og det gjorde det, og brant livlig til alt overmål.
I ventilasjonssystemet, skulle det vise seg. 

Så nå er butikken stengt på ubestemt tid og forsikringsselskapet har intatt arenaen. 
Vi får ikke røre et pøkk.

Tidlig påskeferie er jo fint, men ellers kan jeg styre min begeistring.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar