tirsdag 6. mars 2012

Keep Calm...deeper down

Alle interiørbloggere kjenner denne posteren. Og ærlig talt så ble jeg etterhvert ganske lei av dem. De er jo fine...men det ble så oppbrukt. Men kjenner dere bakgrunnshistorien? 
Det gjorde iallefall ikke jeg!


Se opprinnelsen til disse posterene her!

Dette var nemlig posters som den britiske regjeringa fikk laget som et verktøy for å holde moralen oppe i tiden før og under andre verdenskrig! De tre posterene over her var utvalget som var utarbeidet den gangen.
Etter at eierne av antikk og bruktbokhandelen Barter Books fant et eksemplar av "Keep Calm" i en støvete eske, og hang den på veggen i butikken sin, ble den kjempepopulær! Og den er sannelig kopiert og forandret nok ganger!
Kill Sopa
Det hjelper liksom litt at de har en historie...hehe sånn er iallefall jeg. :)
Det har vært ganske stille her inne de siste ukene...delvis fordi jeg har vært opptatt med vikinger og alle sånne artige ting...også har jeg vært syk. Ondtihode. Litt bedre nå. :)
Hvis du vil se meg i vikinglando så kan du gjøre det her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar