lørdag 17. mars 2012

Grønn lakk!


Taxisko. 
Synd og skam.

5 kommentarer:

  1. Ahh, herlige skor! Har du funnet dem i Tromsøbyen? :) Så gøy at du liker både bilder og interiøret mitt. Det setter jeg utrolig stor pris på høre! Jeg er jo ganske fersk i "gamet" som du kanskje har forstått...Føler meg som en slags lærling. Prøving og feiling hele tiden! Spesielt dette med foto, er jo en helvitenskap og kunst...
    Har lagt meg til som følger, da jeg gjerne besøker deg igjen her inne! Og du, er du jobber på Bohus. Jeg har myyye derifra. :) Synes Bohus er blitt så utrolig bra i løpet av de siste årene. Mye av grunnen er kanskje deg?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja fant dem hos Willumsen i Grønnegata, måtte iaffall ha et bilde med dem på...skjitkul farge! Helt førhæksa! :) Blogging e arti...men æ tar det ikkje så alvorli da. Æ har bare HTC'en min så kvaliteten på bildan e det så som så med...å æ e nok uansett flinkere med Photoshop en selve fotograferinga ;) Så kos at du like butikken, kan kanskje hende at litt av det du ser e mi skyld :D sånn ettersom butikken e mitt hovedansvar. Kanskje har vi handla med hverandre å vet det ikkje?

      Slett
  2. Fine.
    Bare ta med stor veske med joggesko i. Så bytter man og går hjem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. stor GRØNN veske :D med grønne Converse i!

      Slett