tirsdag 27. mars 2012

Dream, believe,plan and act!

Jeg kommer alltid hjem med bilder fra Kremmerhuset!
De har så masse fint ting, jeg blir egentlig litt kvalm...
...for jeg er jo en fattig jente...og uansett om jeg ikke hadde vært det...
...hvor skulle jeg liksom gjøre av alt hvis jeg kjøpte alt jeg hadde lyst på!
Egentlig er det sikkert best å være litt ubemidlet...sånn sett ut i fra et miljøvennlig ståsted.
Der var sannelig juksebuska igjen...
"To accomplish great things we must not only act, but also dream;
not only plan, but also believe."

Jeg husker ikke om hele sitatet står på skiltet, men sånn lyder det iallefall. :)
Jeg er ikke sikker på om min gjøren og laden kan defineres som "great things"...
...men iallefall både drømmer, planlegger, tror og gjør jeg!!
Og de prosessene er det som holder liv i meg, gjennom alle årets merkelige tildragelser.

Snart skal dere få se noe fint som jeg holder på å lage!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar