tirsdag 7. februar 2012

A 50's junkie

Jeg fikk en vakker tekopp av Kristine til jul...en rød med hvite prikker på! Og før noen begynner å tro at jeg skal inn i en Emmeline-fase så må jeg bare dementere med en gang. For det skal jeg ikke. 

Det som skjedde var at jeg klarte å knuse hanken på den fiiine koppen min! Og siden Åhlens selger "Dora" kun med fat så har jeg altså nå to prikkete fat, en kopp og en veldig fin blomsterkrukke.

Ergo må jeg finne en kopp som passer til det enslige fatet. 
Jeg bare må ha det.
Og hva er da mer naturlig enn duck egg blue? 
 Jeg elsker alle disse nyansene selv om jeg ikke kan kle på meg alle. 
(enkelte av dem får meg til å se ut som et sjølik) 
Men de er så nydelige, spesielt de som både er turkise og gråbrune.
Tenk hva ender får til!
 Men når man leter så finner man. Alt annet enn det man i utgangspunktet skal ha selvfølgelig.
  Retroliv selger ikke bare masse artige innredningselementer fra 50-60-tallet...men også kjøkkeninnredning! Fine overskapene med skyvedører på!
"Chalk Paint" fra Annie Sloan hadde jeg helt glemt, men den har vært på markedet i England i allefall i 15 år...matt og vakker!
 Meeen...man skal selvfølgelig passe seg for å overdrive...too much is too much. 
Og ettersom jeg ikke vant Lottomillioner denne gangen heller så må jeg kanskje nøye meg med en veggklokke.
Eller en Tolix. Selv om jeg må hekles ut av den.
 For den er så smal bakerst og det er ikke jeg. 
Disse snakker til meg fordi jeg er en 
FONTFREAK!


OG SÅ...må man ha litt mer rødt...for ballansens skyld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar