lørdag 21. januar 2012

KID

Så...nå er jeg ferdi å mase om SOPA for ei stund. :) Kjempekult at aksjonen gav resultater da. Jeg registrerer at det er nesten ingen oppmerksomhet rundt dette i Norge, og det synes jeg er veldig rart ettersom sånne lover fort kan få konsekvenser for hele verden. 
Snurrig.

Jeg var på KID for noen dager siden, de har et sortiment som tiltaler meg, både rustikt/koloni og lyst/skandinavisk. Disse treboksene likte jeg kjempegodt, kunne godt tenkt meg noen sånne!
Også liker jeg det når man tar et konsept og endrer fargene...det funker selvfølgelig ikke på alt, men Union Jack tåler ganske store endringer før det blir rart. :)
Store lysestaker til sofabordet er jeg alltid glad i!
Denne puta er altfor Shabby Chic for meg, men jeg liker paisleymønster så da så.
Jeg er på utkikk etter noe å bære ved i...disse er HELT feil stil for stua mi, men veldig fine likevel!
Men det er denne jeg skal ha! :D Fine tekanna!

2 kommentarer: