torsdag 17. november 2011

Nå nytter det ikke lenger...

...julepynten flommer innover oss.
Det nytter ikke lenger å legge seg ned å hyle  
"VILLIKKE!" 

Jula er faktisk min favoritt-høytid, noe man kanskje ikke skulle tro.
Men himmel så mye fæl julepynt det er i år da!

For et par år siden hadde Pyramiden så mange store nisser av typen over her at jeg følte meg rett og slett truet...de sto oppmarsjert på gulvet, alle med ansiktet samme vei, som en hel hær.
Kan hende, hvis jeg moter meg skikkelig opp, at jeg tør å dra dit i år.

Men det er jo disse som er virkelig skumle! Ansiktsløse, kroppsløse vesener!
Hva er det de har under luene sine!
Hæ?!
Se bare! Et kjempestort gap!  
Og hvor er beina!
But Lo and Behold...dette mystiske, skremmende vesenet er nå avslørt som det virkelig er!


Ingen nisser ble skadet under produksjonen av denne filmen. 
Stankelbeinet derimot, brakk den ene foten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar