søndag 16. oktober 2011

Nye Skeidar

 Jeg synes K1 er et nesten like stort mareritt som Jekta har vært det siste året, så jeg har ikke rent ned dørene der akkurat. Rema Ett-tusen er blitt alt for stor og det tar alt for lang tid å handle der. Sorry Rema, men denne jenta fortsetter å handle på Kiwi.
 Ergo har jeg ikke vært med på kjøpefesten, ikke stukket nesa inn for å lukte på varene til kjempedigre Elkøp engang, og Skeidar var jeg innom for første gang i går siden de åpna.
 Jeg har jo hørt kommentarer fra flere av kollegaene mine, men tenkt at det er vel neppe 100% relevant i forhold til hvor vi jobber og hvem vi er. Men jeg er redd for at jeg nok er litt enig i dommen.
 Interiørvarer og møbler er satt sammen på en nokså rørete måte. Jeg er kjent med filosofien om å eksponere småvarer og møbler i samme stilgruppe sammen, men jeg synes det var ganske rotete. Som ansatt ville jeg også ha følt at det var tidkrevende å vedlikeholde en slik utstilling. Hva gjør du når du er fri for de varene som passer sammen med møblene?
 Nå er jo butikken ny, og det tar alltid ei stund før man har bodd seg inn. Og hva vet jeg, kanskje liker de det sånn der. :)
 Skeidar er veldig flinke på interiørvarer, bedre enn Bohus synes jeg. De er tøffere og har bedre teft på hva som er trendy. Møbelsortimentet er jeg ikke kjempeimponert over, og da jeg kom ut derfra slo det meg at jeg faktisk ikke hadde lagt merke til noe BoConcept. Hva skjedde med det?
 Dette foreslo jeg for Jensen for minst 3 år siden. Nå som Bohus har tatt inn Carpe Diem var det vel på tide med litt glam på soverommet?
 Ellers ble jeg glad av alle fargene...rødt og lilla og orange og deilige ting! I mengder! :D


 De har også satset noe på pudderfargerne i møbel, det var ganske søtt men jeg er jo litt ferdig med søtt da...fint for dem som liker det.
 Ikke spør meg hva dette er. Jeg syntes det var skummelt.

 Også kom furua. Masse av det.

 En del tøffe innredningselementer.
 Disse møblene er fine da. Fine modeller, fine stoffer.
Men julepynten kunne de spart seg. 
Fysjom.
Det er jo oktober enda. Og vi er i Norge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar