søndag 25. september 2011

Jeg - en beduin?

Som tidligere nevnt...jeg er ikke en campingjente...og jeg drar ikke på telt-tur.
Sesongen for teltliv er dessuten definitivt over.
Alikevel...jeg har vært innom noen telt i sommer som var utstyrt på et vis som glatt kunne klare å få meg til å konvertere. Himmelsenger og persiske tepper. Lykter i alle varianter. Dobbel teltduk. Kullovner.
Dette er selvfølgelig KML-Design igjen og ikke Gotland...men det ligner veldig!
Og da har jeg helt og fullstendig (nesten) fortrengt min egen fuktige opplevelse i hærens tomanns spisstelt for noen år tilbake, på luftmadrass uten luft.

Her er det dog en anelse mer komfort å spore. Kanskje det er håp for meg også. Stor bil og tilhenger blir et must med alle de effektene. Og et par slavegutter. Som kan sette opp teltet og massere ryggen min.

2 kommentarer:

  1. hahaha, du e så god å skrive Liv Elin! va vældig enig heile veien, spesielt med slutten! når teltliv kan være så komfortabelt som det ser ut på de her bildan, kan eg absolutt overleve nån nætter!

    SvarSlett