onsdag 22. juni 2011

2ndre feriedag...

 ...vekket Aron meg klokka kvart over fire om morran fordi han ville inn til leieboeren min og sjekke om marsvinene hennes hadde det bra. :S Jeg mistenker at han egentlig var ute etter litt nattmat.
Jeg har sydd båndene på kongekappen og drukket te av min nye tekopp fra Kremmerhuset som er både moderne og middelaldersk...tykk porselen som holder på varmen, med masse quatrefoiler, og drikkelokk av myk gummi! (søler ikke lengre nå skjønner dere vel?) 
Fiiine koppen!
 Jeg lot meg impregnere av denne ideen fra Brian Jewett (via Recyclart)...er ikke dette bare hysterisk praktisk og morsomt!
 Hvorfor har ingen tenkt på dette før! HÆ!?
Snille Arild var innom med søppelspannene mine, så da måtte jeg rydde VELDIG MASSE. Jeg skjønner ikke hvordan alt det søppelet fikk plass inni boden min jeg...et veritabelt berg! Røbergsalpene i papp og papir! Nå skal det iallefall resirkuleres!
Til slutt husket jeg at vi burde spise middag også. Alt i alt en bra dag. :) Bortsett fra at jeg akkurat husket at jeg har sittet og sett på "Game of Thrones" i flere timer isteden for å bytte til den nye madrassen som Arild også hadde med til meg. *OFFFF*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar