torsdag 10. mars 2011

H&M Home

H&M Home har akkurat åpnet sin første butikk i Oslobyen!
De introduserer med det et helt nytt shoppesystem med magneter gjør det lett for kundene å velge varer som passer sammen og komme seg til kassen uten masse å dra på. (sitat og bilder Boligpluss.)
Det blir omtrent som å kjøpe paracet eller røyk!
Du bare rusler rundt, klasker de små magnetene på handlelappen og etterpå går du lettbent og opplagt til kassa...
...og veksler magnetene inn i pynteputer og duftlys! Det høres nesten artig ut!
Sirikit! Tru om man kan få sånne kjæmpestore lampeskjermskjelett!!! MÅ HA! (kan vædde på at dem ikkje e en del av sortimente...eller bare LATE som om dem e stor)

5 kommentarer:

  1. Jøss - dette har jeg ikke fått med meg! Må sjekkes ut! ;-)

    SvarSlett
  2. Antar du er nærmere kilden enn meg her oppe i nord! Jeg må nok vente etpar uker før jeg får prøvd det nye handlesystemet! :)

    SvarSlett
  3. Genialt - gjett om det er lettere å shoppe mer da;-) Jeg må nok ta meg en tur inn på tirsdag når jeg likevel skal til tigerstaden.

    p.s. bestefaren min har ikke designet skiltet for Veivesenet, han har bare håndlaget sin egen variant:-)

    Klemmer

    SvarSlett
  4. æ sug på shopping...tenke bestandi at "treng æ egentli d...nei." eller "d der kan æ lage sjøl."

    SvarSlett
  5. Lampene på det nederste bildet er ikke til salgs, nei. Men i industriell vintagesaken på boligpluss.no nå, kan du se hvor du kan få kjøpt liknende, i tillegg til hvordan du lager dem selv, av gamle lamper! Se http://boligpluss.no/article/73230-mykt-og-industrielt-pa-soverommet/gallery/390732

    SvarSlett