tirsdag 18. januar 2011

Is there a Doctor in the House?

Jeg har en slags plan om gutterom ala HouseDoctor...på min egen måte. Finnes det noen gamle garderobeskap fra en nedlagt gymsal der ute et sted???




Denne fine trappa har jeg VELDIG lyst på...har vært på utkikk etter en sånn i mange mange år!


Nå tenker jeg på hattemakeren igjen...



*sukke på* fiiine veggen sin!


Hele katalogen kan lastes ned her. Og hvis du synes fonten på bunnen av det første bildet er tøff så heter den Rubberfont.

21/1: jeg hadde prestert å laste opp bildene mine i CMYK. Hvordan jeg klarte å se dem på min egen pc er et mysterium jeg dessverre ikke er kyndig nok til å forklare. Men håper at dere kan se dem når iallefall! :)

6 kommentarer:

  1. Muligens...vesst du ikkje ser nån. ;) en doktor brille!

    SvarSlett
  2. Ingen bilder her heller. Itj på trønder eingang!

    SvarSlett
  3. kor snurri...æ ser dem helt fint. må sjekke når æ kommer mæ på jobb. :(

    SvarSlett
  4. Antakelig hadde pcen din et program inne som har lagt til en CMYK-codec til windows slik at du kunne se dem. Det hadde ikke vi... :D

    SvarSlett
  5. Aha...følle m Photoshop antageli :) da vet vi d...takk førr oppklaringa! :D

    SvarSlett