søndag 10. oktober 2010

Sign Language

I'm a sucker for signs. 

Skilt som informerer eller definerer. Hjemme og ute i verden. Og i CyberSpace. Noen ganger tar det faktisk litt overhånd da, jeg kan for eksempel ikke noe med skåler som er designert kun for POP-CORN, (og jeg elsker faktisk pop-corn), eller mugger som kun kan inneholde KAKAO. Som med alt annet vil jeg bestemme selv hva som skal være i muggene mine!

Og T-skjorter...det er jo også skilter. Noen er skikkelig kule, som denne...selv om originalen har kun øverste tekstlinje på brystet og bildet og nederste tekstlinje på ryggen. :D
Alle mennesker har jo bokstavdilla for tida. Det florerer med bokstaver i alle størrelser og materialer i butikkene. Vi har dem både i krom og hvitmalt tre, og det er stadig noen som ikke kan dy seg for å gruppere dem i mer eller mindre passende ord. Her om dagen var det noen som hadde begynt på "Carpe Diem", men måttet gi opp på grunn av bokstavmangel. Jeg omgrupperte dem til "Crap", men det varte ikke mange timene før de var satt tilbake i "riktig" rekkefølge igjen.


Bokstaver, synes jeg, er en clear case of "Size Matters." Heller et par skikkelig OVERSIZED enn mange små. Og de trenger ikke på død og liv å danne et budskap. Så jeg ble naturlig nok helt fra meg av begeistring da jeg ramla over Pam Sattlers bilder fra "The Neon Boneyard"


Det hadde virkelig vært noe å bokstavere med! :D Så er du en undertrykt sjel med masse på hjertet er dette stedet for deg...her kan du virkelig snakke med STORE BOKSTAVER!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar