onsdag 3. februar 2010

Knock-knock?

I dag fikk vi en leveranse DÅSEÅPNERE fra Schou. Dette viste seg å være en stor skuffelse...jeg forventet en kjempe-eske med luftehull i, sånn at alle de 12 kjekke super-elskerne der inne kunne puste?

Men nei...det var en liten eske med 12 BOKSÅPNERE! Dette var en skikkelig nedtur så jeg orka ikke å ta bilde av elendigheta en gang...men jeg går sterkt ut i fra at det må være snakk om den samme leverandøren som forsyner oss med SPEILGRANULAT. 


Om boksåpneren er revulosjonert vet ikke jeg...denne nye dingsen ligner iallefall ikke på den jeg har i skuffen. Den reklamerer med "One Touch" og går tydeligvis på AA batterier. Og det er jo flott...for da kan man ta noen skritt tilbake og la dingsen gjøre jobben sin på trygg avstand...aldri mer makrell-i-tomat-eksplosjon om morgenen, utover den siste rene uniformsgenseren.

Men hva gjør man hvis man er fri for batterier??? Da står man der med makrellen sin...trygt innelåst i en innbrudd-sikker boks.

Til stor glede for omverdenen skulle jeg anta.














Tro om man kan åpne døra til en av disse også...hvis man har rota vekk nøkkelen? Med den dingsen i lomma skulle det være duket for misforståelser.

"Hva er det det har i lommene ssssssine?"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar