tirsdag 13. oktober 2009

Step into my office

Nå skal dere få et glimt inn i det kaotiske området jeg kaller kontoret mitt. Egentlig kvalifiserer det ikke til å kalles et kontor, det er mere en bås. Skjønt de to mannlige innslagene i landskapet muligens ville sagt at vi ligner mere på høns enn kyr. Og det kan vel hende at vi kakler, men en ting er iallefall sikkert...vi sitter ikke på vagle!

Her kan man se et broket utvalg av hjelpemidler og rekvisitter. En taklampe som venter på et hjem, noen lysestaker i messing fra Fretex, Borghild's platåsko, masser av interiørblader, yogaballen min, glassmaling, julepynt fra i fjor, en deodorant, en pakke kjeks, en vannflaske, en stabel med sorte bilderammer. For å nevne noe.

Utsikten til den andre siden er noe mere organisert. Man skimter såvidt Sirikit's bås gjennom glasset. Sjå-glasan mine ja... der ligger de... databriller... jeg er nemlig ikke helt i vater. Prismeforskyvelse kalles det. Forårsaker at jeg får stiv nakke. Hvis jeg sitter og knaster og IKKE har dem på! Bakgrunnsbildet på dataen har jeg snekra selv...for tiden en bueskytterdame. Jeg liker nemlig å leke med spisse gjenstander. ;)

"Verktøyskrinet" mitt står på kontorstolen...min elskede håndveske som jeg kjøpte på flyplassen i Prestwick for mange år siden! Rommer det utroligste, og er akkurat passe stor. Denne veska satte standarden for ALLE senere veskekjøp...jeg handler nemlig vesker etter bestemte kriterier...de må ha små lommer både inni og utenpå...ellers finner jeg jo ingenting!










Og så min siste anskaffelse... oppslagstavla! Den har Kasper og jeg laget i våre ansikters sved...halvparten kork og halvparten tavle... er den ikke fiiiin!!! Jeg limte 4 lag 2mm kork parkett-underlag på halve flaten av en 4mm MDF plate, og malte hele greia med svart tavlemaling. Deretter monterte Kasper stålprofiler på etter mine spesifikasjoner, og laget opphengsbeslag. Den ble AKKURAT som jeg hadde tenkt meg! Øverst ser dere ett par bilder fra jentefesten i vinter, og ellers noen av prosjekter jeg jobber med for tida. Det står faktisk skrevet noe på tavla også, men det er litt vanskelig å se pga blitzen.

Og over hodene våre, med gigantiske typer;  


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar